niedziela, 24 października 2010

d176 feeria barw [niedostępna, bo rewitalizowana]




















w ramach tzw. kreatywnej niedzieli zabrałam się za rewitalizację starej i poniszczonej biżuterii. większość prac związanych było z prostą naprawą, doróbkami itd. jedynie to co widać powyżej - naszyjnik oraz kolczyki do kompletu, są innowacyjne, bo w zasadzie stworzone całkowicie od nowa w ramach zadanych materiałów.
i tak mamy tu drewno, plastik, metal i parę drobnych elementów posrebrzanych i srebrnych.
postawiłam na nowoczesny wzór i dość odważne zestawienie barw - asymetryczny układ drewienek i dość kontrastujące elementy nadają kompletowi dynamiki i ciepła ...bardzo potrzebnego jesienią :-)

2 komentarze:

Michalina Mielnicka pisze...

Jeśli interesujesz się modą, urodą, biżuterią - chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga poświęconego tej tematyce ! (:
Jestem nowa, pomóż mi się rozwinąć (:


Jeśli interesuje Cię reklama w formie np. wymiany linków - napisz, proszę.

//

www.fashionablyyy.blogspot.com
www.fashionablyyy.blogspot.com
www.fashionablyyy.blogspot.com

karolinka_997 pisze...

Bardzo, bardzo fajne rzeczy tworzysz! Pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;)